un nivel absolut săritor în ochi. Respectivele artefacte nu apăreau la fel de evident pe alte playere. Dacă ar fi fost vorba despre filmul descărcat de pe net de cine știe unde... n-aș fi avut nimic de comentat. Însă... dacă materialul sursa e din cameră video, sau din alt film de calitate HD... cred că e o problemă, care trebuie rezolvată. Până în prezent, am avut un schimb de mesaje cu LG referitor la această problemă, cât și o vizită la service-ul autorizat din localitate. Cu service-ul s-a terminat repede: "Nu dispunem de aparatura necesară pentru a măsura nivelul de conformitate al decodării DivX, și probabil că nu există în România așa ceva!". Motiv pentru care am considerat oportun să solicit returnarea aparatului direct producătorului. Iată ce fel arată o conversatie cu serviciul clienti LG Electronics. Din cauză că nu se poate purta nici un fel de conversație via e-mail cu suportul LG Electronics, am facut copy/paste la mesajul pe care l-am trimis către ei printr-un formular web:
Buna ziua Doresc sa returnez un produs DVX482H pe care l-am achizitionat recent, si sa imi achizitionez alt player, din cauza ca decodarea pe acest aparat a filmelor DivX nu are aceeasi calitate ca in cazul in care este facuta pe alte playere, cum ar fi software-ul DivX Player folosit cu codec-ul original, sau alte DVD playere. Chiar si pentru filmele in format DVD apar uneori probleme de decodare, unele portiuni de imagine prezentand artefacte rectangulare. Va rog sa imi comunicati procedura de service sau inlocuire, pentru ca unitatea service LG din Galati nu are echparea necesara pentru a putea evalua calitatea decodarii, iar reprezentantul magazinului de unde l-am achizitionat afirma ca 'atat timp cat s-a efectuat proba de functionare, si aparatul <functioneaza>, nu il pot primi inapoi spre inlocuire cu alt model'.Și mesajul de răspuns, venit destul de prompt, în doar cîteva ore (demn de apreciat!)
-----------Reply to Customer Enquiry------------ Stimate Domn, Pentru inlocuirea unui produs este necesar un act "cerere retur produs" care se elibereaza de catre un service autorizat dupa ce a fost semnat si aprobat de catre LG Ro. Pentru ca sa intrati in posesia acestui act, service-ul autorizat trebuie sa demonstreze catre LG Ro ca produsul respectiv are un defect care nu poate fi remediat prin inlocuirea unei piese sau re-instalarea software-ului pentru ca cererea de retur sa fie aprobata. Altfel, datoria unui service este sa aduca la functionarea normala a produsului prin remedierea oricarei probleme considerata un defect. Daca service-ul autorizat considera ca produsul se afla in parametri de functionare normala si nu sinteti multumit de aceasta decizie, va recomandam sa va adresati ANPC(Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) spre a face o sesizare service-ului autorizat din localitate. Va dorim o zi placuta! Serv Relatii cu Clientii LGE Ro. -----------Customer Details----------------------- Name : .... Street : ... City : ... State : ... Post Code : ... Tel : 07...... Country : Romania E-mail : xxx@yyy.com -----------Original Customer Inquiry------------ Received Date : 22/01/2010 11:11 55 The type of inquiry : Customer Service Product/Model No. : DVD Player (Combo/Recorder)/DVX482H Buna ziua Doresc sa returnez un produs DVX482H pe care l-am achizitionat recent, si sa imi achizitionez alt player, din cauza ca decodarea pe acest aparat a filmelor DivX nu are aceeasi calitate ca in cazul in care este facuta pe alte playere, cum ar fi software-ul DivX Player folosit cu codec-ul original, sau alte DVD playere. Chiar si pentru filmele in format DVD apar uneori probleme de decodare, unele portiuni de imagine prezentand artefacte rectangulare. Va rog sa imi comunicati procedura de service sau inlocuire, pentru ca unitatea service LG din Galati nu are echparea necesara pentru a putea evalua calitatea decodarii, iar reprezentantul magazinului de unde l-am achizitionat afirma ca 'atat timp cat s-a efectuat proba de functionare, si aparatul <functioneaza%gt;, nu il pot primi inapoi spre inlocuire cu alt model'. ------------------------------------------------- Click here if you have more question please click here,, your sincere evaluation on our response will be highly appreciated.Ei bine, ma minunează cercul vicios în care încearcă să mă trimită atât LG Electronics, căt și unitatea service autorizată, astfel: - Service-ul autorizat nu are instrumentarul necesar pentru măsurarea de zone rectangulare pe imaginea decodată de player, motiv pentru care nu poate afirma că player-ul nu funcționează. Evident, vorbim despre un aspect al funcționării care e un pic mai departe de simpla alimentare cu energie electrică, sau despre rotirea discului. Si nici nu e vorba despre vreo eroare identificabilă facil de service, cum ar fi... lipsa unei componente de culoare, ne-funcționarea unui buton, ș.a.m.d..., e vorba despre decodarea DivX defectuoasa, jenant de observabil pentru unele persoane pe anumite fragmente de film. Dar acest service are obligația de a semna documentul de retur, pentru a exista temeiul returului din punctul de vedere al producătorului. - Producătorul nu poate accepta o cerere de retur din motive de nefuncționare, pentru că nu a fost avizat acest lucru de către service-ul autorizat. Service care nu are cu ce să măsoare acest lucru. Și tot așa. Dar... Totuși, producătorul arunca eticheta 'DivX Certified'. Trebuie investigat dacă e un certificat original sau fals. Ce mi se pare obraznic: - Situl LG Electronics pomenește pe alocuri: "click aici pentru detalii despre produs și comentarii". La respectiva pagină nu se poate face nici un comentariu. - Corespondența cu ei este de fiecare dată inchisă. Cu alte cuvinte, nu se poate să inițiezi o conversație, sa primești un răspuns, iar dacă ești nemulțumit, să continui cu clarificări/lămuriri suplimentare, ci trebuie să trimiți încă o dată o reclamație. La aceste mesaje nu se poate da răspuns. Noutăți... cu proxima ocazie... Cred ca voi apela încă o dată la ANPC, am constatat că pot fi de ajutor uneori.
Edit, 2010-02-17 Am observat câteva lucruri referitoare la DivX și la ecranele pe care se afișează. Mai exact... Porțiunile întunecate de imagine din filmele DivX adesea sunt pline de blocuri rectangulare, însă care nu sunt vizibile în mod normal din cauză că luminozitatea respectivelor arii este scăzută. Ce e de facut? De reglat un pic luminozitatea și contrastul ecranului. După ce am făcut aceste reglaje am constatat ca nu sunt diferențe perceptibile intre filmele redate de DivX Player pe PC și acest DVD player dacă setările de luminuozitate sunt similare.
Interesanta experienta ai avut. Dupa ce ai reglat luminozitatea si contrastul esti multumit de imagine? Ai putea recomanda acest dvd player? Si iti recunoaste filmele de pe stick usb fara probleme? Ai incercat avi-uri? Caut si eu un dvd player si mi s-a parut un model potrivit.
RăspundețiȘtergereDupa ce am ajustat luminuozitatea si contrastul, am obtinut rezultate comparabile cu vizualizarea pe laptop, pe playerul DivX oficial. Insa traiesc cu impresia ca imaginea arata mai bine pe playerul anterior, E-Boda 555X, pe acela se puteau face mai multe reglaje, cu alte cuvinte cred (sper sa nu fie placebo) ca pe respectivul e-boda erau implementate niste sisteme care faceau ca imaginea sa arate mai bine.
RăspundețiȘtergereN-am intalnit nici un film .avi care sa nu se vada corespunzator pe DVD player-ul LG DVX482H.
Atentie la 'Full HD'-ul de pe eticheta, e vorba despre 'Upscaling', sau marirea imaginii originale. Filmele avi/divx cu rezolutii standard sunt redate de pe USB fara probleme. Cred ca nu are rost sa incerci sa pui vreun avi care sa aiba in el film cu rezolutie mai mare de rezolutia DVD standard, 720x546. N-am incercat sa pun .mkv-uri,
Daca esti in cautarea a ceva care sa redea filme HD, poti incerca TV-ul LCD LG32LH5000, am vorbit un pic despre el aici si cum se seteaza repede afli aici
Si ar mai fi ceva de retinut: player-ul este echipat cu 2 iesiri audio:
RăspundețiȘtergere- iesire analogica STEREO
- iesire digitala
Asadar, daca ai un sistem de boxe surround, nu vei putea folosi decat 2 cai de sunet daca intrarea in acesta este doar analogica. Pentru a face o auditie completa, trebuie sa folosesti intrarea digitala in sistemul audio/receiver.
Ms de informatii. Am un TV Toshiba. Nu mai stiu exact modelul, dar e tot de 32 inch hd ready. Dvd player nu o sa achizitionez prea curand, dar am inceput sa ma interesez ce se gaseste.
RăspundețiȘtergere